Eu nu mint...el minte, ea minte ...eu sunt cuminte

Eu nu mint...el minte, ea minte ...eu sunt cuminte

marți, 29 decembrie 2009

Acum...am si eu blog




Gata...acum am si eu blog. Ma simt mai bogata, dar vom vedea ce va urma. Adevarul exista...deci blogul meu exista....minciuna se inventeaza...deci...voi si improviza, vom vedea.
Toate la timpul lor...acum zambiti...
Poate va foloseste sa stiti ca eu nu am vrut un blog.
Una lume, care ma batea la cap de vreun an sa intru in lumea bloggerilor si imi explica ce si cum, s-a lasat pagubasa.
Intr-un final, din link in link am ajuns la niste bloguri foarte, foarte interesante si frumoase, ca niste povesti, ca cititul unui ziar de calitate. Imi place ...
Sunt aici ...pentru lectura, sunt la inceput.
Consider important faptul ca am demarat actiunea BLOG.
Va astept pe la mine...pe blog !
Voi veni si eu pe la voi...pe blog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu