Eu nu mint...el minte, ea minte ...eu sunt cuminte

Eu nu mint...el minte, ea minte ...eu sunt cuminte

marți, 29 decembrie 2009

Pinocchio...


In fiecare din noi exista exista cate un pic ...sau mai mult pinocchio.
Oare de ce minciuna este folosita in ideea de aparare?!
In copilarie inventezi minciuna... pentru a scapa de pedeapsa.
Daca ai trisat, minti...pentru a nu fi parasit.
In politica minti...pentru a obtine..................................stiu ei ce.
Mincinosii deviaza mereu de la subiect, raspunzand prin cu totul altceva decat au fost intrebati. Informatiile pe care le ofera sunt generale, am intalnit insa si mincinosi care detaliau minciuna in asa hal incat oboseam sa-i mai urmaresc si de multe ori repetau ce au spus inainte.
Se observa limpede
Raspunsurile mincinosilor sunt ambigue, supuse spre interpretare.
In discutie folosesc foarte mult negativul “nu”, generalizarile “Niciodata”, “nimeni”, “niciodata”, “oriune”, “toata lumea” etc si se autodefinesc si autonumesc “Nu sunt mincinos”, “Nu ti-as face una ca asta”, “Nu mint ” a se traduce “Sunt mincinos”, “Ti-am facut una ca asta”, “Mint”.

Un comentariu:

  1. Stii ca sunt doua tipuri de minciuni: “minciuni albe”, care fac foarte putin rau sau chiar deloc, si “minciuni negre”, care, in unele cazuri, se pot termina tragic.
    Imi place blogul! Bravo!

    RăspundețiȘtergere