Eu nu mint...el minte, ea minte ...eu sunt cuminte

Eu nu mint...el minte, ea minte ...eu sunt cuminte

vineri, 12 februarie 2010

Germania ....Cuxhaven


Ce pot zice decat ca ... Germania este o tara culturala, cu numeroase castele , manastiri ,ca iti trebuie mult timp sa o poti vizita cat de cat
Cuxhaven este un oras in Germania,este port la Marea Nordului. L-am vizitat iarna...era frig,batea vantul...dar mi-a placut mult .As vrea sa mai ajung pe acolo.
Germania are în vedere realizarea a 40 de ferme eoliene în largul Mării Baltice şi în Marea Nordului
Stiati ca producţia de electricitate din surse eoliene instalate în largul mării este o tehnologie destul de nouă în Germania, unde construcţia primului parc de acest fel a început în iulie 2008.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu