Eu nu mint...el minte, ea minte ...eu sunt cuminte

Eu nu mint...el minte, ea minte ...eu sunt cuminte

joi, 14 ianuarie 2010

Banii multi,putini...tot o grija sunt



Banii fac parte din viata de zi cu zi a omului.
Ce sunt banii? Nu sunt altceva decat o marfa .
Ei au aparut spontan in urma unui lung proces istoric de dezvoltare a schimbului,a trocului. Am gasit o definitie mai...elevata,a regretatului Costin Kiritescu...
"banii reprezinta un instrument social, o forma particulara imediat mobilizatoare a avutiei sociale, o intruchipare transmisibila si omnivalenta a puterii de cumparare, care confera detinatorului dreptul asupra partii din produsul social al tarii emitente".
Ce facem cu banii multi...dar cand sunt prea putini?!
Tot despre bani....un banc

Pe parintii lui Bula i-a apucat o dorinta nebuna de a face dragoste dar, Bula e tot timpul acasa si nu vrea sa iasa afara sa se joace.
Tatal ii spune:
− Bine Bula, daca nu vrei sa iesi afara...... atunci stai pe balcon si te uiti pe strada. Pentru fiecare domn imbracat in negru, pe care o sa-l vezi ... o sa-ti dau 10RON.Bine? Si uite asa Bula sta pe balcon, cauta barbati imbracati in costume negre si parintii fac dragoste in dormitor.
− Pe unul il vad! striga Bula.
− Bine fiule, numara mai departe! striga tatal din dormitor.
− Mai vad unul! striga Bula......
− Si altul si.... aiaiai taticule. De data asta o sa te coste mult , ca trece o inmormantare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu