Eu nu mint...el minte, ea minte ...eu sunt cuminte

Eu nu mint...el minte, ea minte ...eu sunt cuminte

marți, 12 ianuarie 2010

Germania (1)


Ma gandeam sa postez cate o fotografie,(de amator evident,doar e facuta de mine)..cateva randuri...astfel sa marchez trecerea pe la blogul meu.
Am fost si eu in Germania...la o specializare.
M-a coplesit cu arhitectura .Germania este recunoscuta pentru multitudinea de castele, catedrale splendide si primarii impunatoare .
Peste tot gasesti astfel de monumente ...au stiut sa isi etaleze valorile istorice si acum stiu sa determine vechiul sa accepte noul...
Daca ajungeti la Berlin veti descoperi si multe alte monumente care releva istoria zbuciumata a acestui oras, care a stiu totusi mereu sa renasca.
Poarta Branderburg, inalta de 60 de metri, a fost parte a unui zid urias care inconjura orasul, aici fiind intrarea principala.
A fost conceputa ca un monument al pacii si mai tarziu al victoriei, in vremea lui Napoleon.
Acest monument a devenit simbolul Berlinului Reunit.
Voi reveni... mai am poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu