Eu nu mint...el minte, ea minte ...eu sunt cuminte

Eu nu mint...el minte, ea minte ...eu sunt cuminte

vineri, 8 ianuarie 2010

Gard-ROGVAIV



As putea incepe sa...vorbesc despre felul cum am retinut... ordinea culorilor curcubeului...la scoala,dar nu o fac.
Sunt convinsa ca ar fi o plictiseala pentru fiecare,deoarece cunoasteti prea bine aspectul.
Toti am fost candva elevi!
ROGVAIV este un acronim ,sper ca ii zic bine cu ajutorul căruia se reţine ordinea culorilor... curcubeului.
Poza mi-a placut si ma gandeam...ce bine ar fi sa am o casuta de vacanta undeva ...si sa fie imprejmuita cu un astfel de gardut...
Mai viseaza omul,doar visele sunt gratis!

2 comentarii:

  1. Da,ai dreptate visele sunt gratis!
    Sa nu uitam...ca se pot indeplini...destul de des!

    RăspundețiȘtergere
  2. Visele, cel mai bun remediu anti-stres, anti-plictiseala si pentru buna dispozitie.
    Marile idei pot aparea si visand.
    Sa stii ca mi-as dori asa un gard , mie imi plac culorile ,,colorate'':).Dar cred ca ar fi trebuit si casa pictata cu model de penar...sau de ghiozdan...mmm eu stiu...ar fi o idee :-?
    Te-am pupat ! pe creion...ul de buze !

    RăspundețiȘtergere